Notícies

• El dissabte 27 de gener es farà la tradicional entrega de premis als campions de l'any passat. Es una bona oportunitat per saludar a socis que fa temps que no veiem i per gaudir de companys que no surten normalment en bici. També hi haurà sortejos de material ciclista, gentilesa de Bicis Lopez i A Tot arreu bicis. Ens trobarem a les 10:00 al Restaurant Las Tres Encinas (Av. Roma, 153 de Barcelona). Confirma la teva assistència amb un missatge al whatsapp o correu electrònic, o en persona al Salva o Xavi T.

• El diumenge 4 de febrer comença una nova temporada de l'SCC. Ja tenim el calendari del primer semestre on hi ha excursions per a tots els gustos i nivells. Començarem poc a poc però anirem augmentant el nombre de Km i la duresa de les sortides per éstar més en forma als mesos d'estiu. També hi ha el grup Boomerang que fa excursions més fàcils però amb la mateixa alegria. Esteu atents a les excursions especials que organitza el club

• El 12 de febrer es farà en el lloc de reunions habitual (Star Bar C/ Ramon Albo, 72-74) l'Assemblea Ordinària de Socis, per a l'any 2018. Vine a donar-nos la teva opinió i a participar en les decisions que es prenguin.

• Seguirem sortint durant els mesos d'hivern a les 8:30 hores del lloc habitual. Tot i que començarem poc a poc, volem estar forts per a l'inici de la propera temporada.

• La FCC ha obert el període per treure la Llicència 2018. En aquest cas hi ha dos tipus de llicència o Carnet: Llicència UCI: (112 euros), Llicència FCC (97 euros). Podeu trobar informació de les cobertures de cadascuna en aquest enllaç .

• Per aquells socis que surten poc o no van a marxes cicloturistes, també hi ha la Targeta bici (25 euros) que és una assegurança de Responsabilitat Civil per tal de cobrir els danys i els perjudicis ocasionats a tercers mentre es condueix la bicicleta. En aquest enllaç trobareu més informació. El club demana als socis que tinguin una assegurança quan surtin a la carretera. Podeu demanar qualsevol d'elles fent un ingrés al compte del club i comunicant-ho per correu electrònic.

• Una vegada més, no vam tenir sort en la loteria de la Grossa de Cap d'Any. Ànim, perquè cada cop falta menys per a que ens toqui!!!.

• El Sopar de Nadal d'aquest any es va celebrar el passat dia 15 de desembre en el Restaurant El Racó dels Pescadors (C/La Maquinista, 40 de la Barceloneta). Bon menjar, ambient agradable i molta alegria entre els socis que van anar. Durant el mateix es va sortejar el premi d'una llicència FCC entre tots els participants en el campionat d'excursionisme d'aquesta temporada en proporció als seus punts, que es va endur el Ricard Garcia ja que va sortir el número 306 que li corresponia als punts que tenia ell. També es van sortejar un Compta Km, gentilesa de Bicis Lopez i una llum de darrera USB, obsequi de Bicis A Tot Arreu. Finalment es van repartir obsequis entre els assistents, que es van endur una tassa de la Comissió de cicloturisme de la FCC, un llibre sobre Mariano Cañardo, diversos "cubrecascos" de moto i una samarreta del Consell Català d'Esports.

• L'SCC a la Marató de TV3: Vam participar en l'activitat organitzada pel CC Catalunya consistent en rodar en bicicleta sobre uns corrons, que es va celebrar a la Pl. de Sants el diumenge 17 de desembre. Entre tots vam fer 55 Km. Penseu que no és fàcil quan no es te pràctica. Agraïm a tots els socis que van venir, tant els que van muntar en els corrons com els que van sortir en bici o van venir a recolzar als ciclistes i també al Josep Beltran, president del CC Catalunya, per les seves lliçons sobre com muntar en els corrons.

• Ja ha sortit el butlletí número 773 amb el calendari d'excursions de la temporada que ve, les activitats fetes pels nostres socis aquest estiu i la convocatòria a l'assemblea i entrega de premis. Podeu descarregar-lo d'aquest enllaç. Els socis el rebreu per correu postal properament.

• Podeu veure el vídeo amb les imatges més representatives de la temporada 2017. Segur que ens porten bons records a tots: Vídeo SCC Temporada 2017 .

• Gran èxit de la última sortida de la temporada. 31 socis i amics ens vam trobar al Restaurant Las Palmeras, de Llavaneres. Com és habitual, el club va convidar a l'esmorzar. Així mateix vam entregar una gorra ciclista amb els colors del club als socis que han fet almenys una sortida oficial durant 2017, ja sigui en bici o en vehicle, o ens hagin fet un donatiu. S'ha de dir que aquesta gorra va agradar molt a tothom.

• El nostre consoci Víctor ens va convidar a l'esmorzar en la sortida que vam fer el passat 12 de novembre a Sant Pere de Ribes. Li agraim aquest detall i l'esperem al repartiment de premis abans que comenci la temporada que ve.

• 7 socis i amics van estar a la XXIII Pedalada Barcelona - Sitges, Ens alegrem tenir de representants en una de les sortides més multitudinàries de la temporada ciclista a Catalunya

• 7 socis i amics van participar en la Diada Montserratina. No és la vegada que més socis hem anat però els que ho van fer tenen molt de mèrit.

• 4 socis del club i amics van participar en la Marxa Pelegrí Pi de Mollet el passat 29 d'octubre. També vam tenir gent a l'organització. 2 socis van estar a la Marxa Solidària del Velo Club de l'Hospitalet de Ll el 22 d'octubre. Agraïm a tots aquests socis que deixin veure els colors del club per tot arreu.

• El passat 14 d'octubre vam col·laborar amb la Pedalada Popular del Barri de Torre Llobeta i Vilapicina, que va congregar a unes 80 persones, la majoria nens. Vam estar controlant les cruïlles i acompanyant el pilot en la volta que es va fer pel barri. Al final es va sortejar entre els assistents, entre altres objectes, uns mocadors de coll que va donar el club.